13.6.10


Hujan renyai rentai tadi. Ada kesan air kering di lensa putih. Cepat cepat aku kesat dengan kain. Merenung matahari terbenam, terlalu banyak yang difikirkan. Terlalu banyak..

Sometimes I rush to get right to the end
I know I'll get to this place when I feel the time is right
Sometimes I think that I know what I'm all about
But when I look inside I can see the truth come out

Tidakkah wajar sekiranya aku mahu mendiamkan diri sahaja? Tidakkah perlu aku mendiamkan diri? Tidakkah kebenaran itu sangat sakit untuk dihadapi? Tidakkah semuanya benar, dan kebenaran itu semestinya mengecewakan kita? Apa kadang kadang kau ingat aku tidak mampu berfikir?

Sometimes I climb to the top to see what's above
But when I find it there, there's no time for happiness
Sometimes I count up to ten just to see when
When will I see the sun, in my eyes I've just begun

Nafas dihela, dihembus dan dihela sekali lagi. Ini proses yang berulang ulang. Aku harap kau mengerti apa yang cuba aku sampailkan.

Sometimes I try to go on
I know it's wrong
Cos when I see your eyes
I can see the flame is gone, gone, gone

Thirteen Senses - Gone



Wedding Hari Ini.




0 kata kata kesat: